Wednesday, March 21, 2012

SEMANGAT BARU

  Aku rasa macam mimpi bila aku dapat mesej tu pagi tadi..serius semangat aku nak menulis dah lama hilang sejak aku sedar tiada siapa yang nak menyokong aku tapi hari nie semangat tu macam datang balik bila aku dapat mesej dari pengarah yang aku kagum kot amor rizan..dia adalah pengarah untuk drama mimi mencari cinta dan geisha melayu terakhir,,serius aku macam bernafas semula..apapun thanks a lot kepada michael ang sebab dia yang kenalkan aku dengan amor rizan nie hah FYI for your information heheh michael nie yang buat drama kat astro ria tu yang buat cerita patah seribu,biar mimpi sampai bintang,kum kum,kita,banyak lagi dia dibawah box lite film...hah apapun aku happy giler walaupun belum approve lagi tapi bagi aku nie satu permulaan yang baik untuk aku :) 

No comments:

Post a Comment