Friday, August 31, 2012

tenang

dah lama juga aku tak online apa lagi nak berkata kata di blog aku nie hah sebabnya tempat yang aku pergi nie takde line internet mahupun line phone hahah bayangkan lah dua minggu disana tanpa dunia internet dan line telefon..mak we yang jaga aku selama dua minggu nie terpaksa bertahan dengan kerenah aku yang kadang kadang jaga tengah malam sebab sakit dada..tapi semua tu berserah pada allah sebab dia yang bagi penyakit dan dia juga yang sembuhkan 
  aku sebenarnya tenang duduk kat sini..menghadap internet bukan dapat apa..asyik lihat manusia manusia yang hipokrit dekat fb twitter semuanyalah..rasa macam nak duk lama je kat rumah mak we nie rasa tenang yang amat sangat..takde bunyi bising kereta, takde fikir masalah rasa macam kanak kanak yang riang bermain tanpa fikir apa apa
  aku nak ucap terima kasih sebab mak we sudi beri perubatan tradisional pada aku dan jaga aku..tenang sangat dekat rumah mak we 

No comments:

Post a Comment