Sunday, October 30, 2011

i'm in love with u....

susah nak cakap so tulis je lah hehehe aku bukan perempuan yang romantik tapi aku suka layan lagu jiwang hahahaha dan paling ketara aku susah nak cakap 'I LOVE U' apa lagi ayat skema 'AKU CINTAKAN KAU' memang tak lah aku nak cakap tapi yang pelik aku asyik dapat lelaki yang romantik je..actually aku suka lelaki romantik tapi kadang kadang aku tak selesa kalau romantik sangat hehehe

aku tak pernah cari cinta..bagi aku biarlah cinta tu hadir sendiri..aku dah kecewa banyak kali sampailah aku serik nak jatuh cinta..cinta bukan penting sangat sekarang..aku kan muda lagi..dah banyak air mata aku bazir sebab lelaki..niat di hati memang tak nak bercinta lagi cukuplah 3 lelaki yang pernah wujud dalam hati aku danial,aizad dan fazreen..aku memang tak nak bercinta lagi.

tapi entah kenapa kehadiran dia buat aku buka balik pintu hati aku untuk dia yes i'm in love aku akui aku jatuh cinta...i'm in love..i'm in love with....



him...namanya wan..putra mohd ridzwan..my prince charming ecececeh..


p/s:hope u be the first and the last...

No comments:

Post a Comment