Thursday, November 3, 2011

10 pria terhebat

aku tengah bosan giler nie hahaha so aku tulis lah yang bukan bukan....aku ada cari 10 pelakon lelaki terhebat indonesia..yela sebab aku suka tengok drama indonesia..drama melayu pon aku layan ok hehehe
so aku dah senaraikan 10 pria terhebat hehehe

10-GIOVANNI L TOBING



giovanni yosafat tobing atau lebih dikenali sebagai giovanni l tobing.dia dilahirkan pada 23 april 1984.anak kepada Rainer P Tobing dan Endang Setyowati..aku suka tengok dia berlakon sejak dia muncul dalam liontin lagi..dia tak kacak mungkin bakat lakonan dia yang menyerlah..




hah inilah isteri gio namanya zora vidvanata..zora nie pelakon sinetron gak..




9-ADITYA HERPAVI



nama penuhnya aditya herpavi rahman dilahirkan pada 20 september 1981.anak kepada h.hermansyah a rachman dan paula andries...dia kurang menyerlah tapi bagi aku dia agak kacak lah heheh




aditya dah kahwin dan nama isterinya jelantik herlanti..nie lah isterinya


8-LUCKY PERDANA




namanya lucky perdana dilahirkan pada 8 april 1986.putera sulung dari tiga beradik ini anak kepada alm.bambang dan puji k..lucky perdana beragama islam..suka lah tengok muka lucky yang comel nie hehehe




wanita ini dikatakan kekasih lucky namanya masayu clara..tak tahu lah masih bersama atau tidak..


7-CHRISTIAN SUGIONO




christia sugiono adalah anak kacukan jerman belah ibunya dan indonesia belah ayahnya..dilahirkan pada 25 februari 1981.dia sangat sweet walaupun kurang menyerlah



kacak kan tapi sudah pun berkahwin dengan pelakon juga iaitu titi kamal




6-GLENN ALINSKIE




nama sebenarnya ralph glenn alinskie dilahirkan pada 19 oktober 1988.putera kepada richard alinskie dan linda nie semakin terkenal dan mendapat perhatian.muka dia comelkan hehehe




si kacak ini sudah punya pacar lah yang juga pelakon iaitu chelsea olivia


ok sekarang kita ke top 5 pria terhebat pada pandangan aku hehehe


5-DUDE HERLINO


dude herlino dilahirkan pada 2 disember 1980..si kacak ini selalu digosipkan dengan heroin yang berlakon bersamanya naysila mirdad sehingga ada yang mengatakan mereka telah berkahwin dan naysila sanggup memeluk islam demi dude..wah tapi semua tu hanya khabar angin




hubungan mereka tak lebih dari adik da abang hah..mereka memang akrab




hah nielah baru kekasih dude..mesti korang kenalkan dia pun pelakon juga namanya asmirandah..


4-FACHRY ALBAR




fachry albar dilahirkan pada 15 november 1981 putera kepada ahmad albar dan rini s bono.pertama kali aku tengok dia dalam drama malin kundang..best sangat dia berlakon..aku suka tengok muka dia..bagi aku dia kacak sangat..dia merupakan bekas kekasih luna maya.




namun hubungan mereka putus




kini si kacak nie tengah hangat bercinta dngan marsha timothy..


3-RIONALDO STOCKHORST



rionaldo valentino stockhorst dilahirkan pada 24 april 1982..putera bongsu kepada richard e stockhorst dan yulie damanyahie seorang yang sangat berbakat.aku suka tengok dia brlakon apa lagi cerita sedih..dia memang hebat..



rio sudah pun berkahwin dengan aureli beata..


2-BAIM WONG



nama penuhnya  muhammad ibrahim dilahirkan pada 27 april 1981 putera kepada johny wong dan kartini martaadmadja nie memang kacak orangnya..muka macam cina kan..



baim pernah bercinta dengan heroin nya marshanda namun hubungan itu putus dan kini marshanda sudah pu berkahwin..setelah itu baim bercinta dengan yeslin wang namun putus dan yeslin sudah pun berkahwin ermm malangnya si kacak nie masih tak bertemu jodoh..


1-RANDY PANGALILA



nama sebenarnya randy d pangalila dilahirkan pada 19 oktober 1990 anak kepada e.h.r pangalila dan aghata lisa nie memang menjadi kegilaan ramai awek kat luar termasuk aku heheh senyuman dia memang menawan dan dia sangat kacak 



awal kemunculan randy dia hangat bercinta dengan donita seorang pelakon yang tua sedikit darinya namun putus



randy juga bercinta dengan seorang gadis bernama rani namun putus



randy juga intim dengan meta permady artis baru namun putus juga..sekarang randy khabarnya kembali bersama donita




inilah 10 pria terhebat indonesia hahahaha nie semua pelakon kesukaan aku ada dua artis dari malaysia yang terkenal di indonesia


-MILLER



si kacak nie namanya mohammad sohaemi bin ali dad khan dilahirkan pada 3 may 1987 putera kepada ali dad khan dan norazlina chow.si kacak nie merupakan model dari malaysia namun di bawa oleh melly goeslow ke indonesia kerana mahu menjadikan miller pelakon terhebat



inilah kekasihnya miller arumi..


-ASHRAF SINCLAIR



ashraf daniel bin mohamed sinclair merupakan pelakon dan pengacara malaysia telah menjadi pelakon sinetron indonesia setelah berkahwin dengan bunga citra lestari


bersama bunga

ashraf dengan miller dah fasih cakap indon hahahah kalau siapa tak kenal tentu ingat diorang nie memang orang indon sebab mereka berlakon drama indon







No comments:

Post a Comment