Tuesday, November 1, 2011

aku jatuh cinta dengan johan as'ari

entah kenapa bila aku tengok cerita juvana aku macam lebih suka pada johan as'ari a.k.a botak hahaha tapi aku tak akuinya sebab dia kan watak jahat..first time berlakon so aku rasa dia biasa je..tapi ada sesuatu yang buat aku suka dengan dia jeng jeng jeng hahahaha ye la ramai yang lebih suka watak daim lakonan zahiril adzim..tapi masa dia berlakon juvana aku memang suka dia tapi tak tahu kenapa hahaha


sejak dia brlakon cerita cinta elysa dan beberapa drama dekat tv3 aku tahu kenapa aku suka dia hahahaha aku suka cara dia bercakap..dan aku suka suara dia..hahahah suara dia leh wat aku jatuh cinta lah hahahah opss..sebagai peminat je..aku suka suara dia dan cara dia bercakap..bagi aku muka dia biasa je tapi dia ada aura yang buat kita suka pandang dia eh lagi satu wajah dia sweet sangat kalau dia senyum heheh patutlah aku tak perasan wajah dia sweet dalam juvana..watak dia kan serius je..asyik marah je hehehe tadi dekat cinta elysa dia senyum ya allah sweetnyerrr heheheh..disebabkan kesweetan dia tu aku dah cari gambar dia yang sweet sgt










tapi yang pasti johan nampak kacak kalau ada rambut hehehe sory botak

No comments:

Post a Comment