Monday, July 23, 2012

AKU DAN 20

pejam celik pejam celik dah 20 tahun aku..rasa macam baru dilahirkan. aku rasa bertuah sangat dilahirkan dibumi allah nie. namun bukan sukar untuk mencapai angka 20 itu. dari aku dilahirkan merangkak ke 10 tahun dan berdiri ke angka 20 memang bukan sukar..dulu masa kanak kanak fikir nak happy je tak fikir masalah bila dah masuk alam remaja tahu nak memberontak je itu nak marah ini nak marah tak nak fikir masalah tapi bila dah masuk alam dewasa nie semua masalah yang datang kena fikir..tak boleh lari..aku bersyukur sebab ada family yang sangat melindungi aku..sanggup berhabis duit untuk anak dia yang bermasalah nie..sanggup keluarkan duit untuk seorang anak yang tidak sihat..kadang kadang aku rasa aku nie hanya menyusahkan keluarga aku namun dalam masa yang sama aku bersyukur hingga angka 20 aku masih dapat melihat bumi ciptaan allah..bersama keluarga aku dan mereka yang aku sayang. TERIMA KASIH ALLAH 

No comments:

Post a Comment