Saturday, July 28, 2012

my bestfriend boyfriend

   kali nie aku nak citer tentang kisah benar yang berlaku pada aku dengan bestfriend aku hahaha..kisahnya macam nie aku nie tak tahu yang lelaki nie boyfriend kawan baik aku dia add aku dekat fb then tegur aku dekat chat jadi aku layanlah sebab biasalah kalau dah add tak tegur buat apakan asalakn lelaki tu tak melampau batas lah haha
  nak dijadikan cerita aku macam selesa dengan dia cara dia sembang dengan aku..lelaki nie ajak aku keluar, mula mula aku tak nak juga tapi lepas tengok mutual friends dia ramai kawan kawan aku so aku keluarlah dengan dia wah memang agak boleh tahan lah tapi aku takde lah in love pun setakat suka je sembang sembang lepas tu mesej then call buatkan aku selesa juga lah dengan dia
   yang bestnya bestfriend aku nie sambut birthday dia so aku datanglah dan dia pun nak kenalkan aku dengan boyfriend dia maka berjumpalah aku dengan boyfriend dia iaitu lelaki yang aku keluar tu..dalam hati takde lah cemburu sebab aku tak in love dengan dia tapi geram sebab dia mainkan bestfriend aku..agak agaklah nak ngorat pun tengok lah kiri kanan depan belakang dulu..sekarang nie aku tak tahu macam mana nak bagitahu bestfriend aku tu tentang boyfriend dia..entah entah dah ramai perempuan dia buat macam tu 
    

No comments:

Post a Comment