Sunday, September 4, 2011

aku benci kau...........

  aku benci kau...kau dengan abang aku bercerai sbb kau cakap kau tak selesa dengan keluarga kami eh eh yang kau call mak cik mak cik aku tu apehal weyh..cakap x selesa dengan keluarga kami yang terhegeh hegeh call semua sedara kami kenapa?nak minta simpati nak cerita benda yang bukan bukan eh tolonglah perempuan kau sendiri cakap kat mahkamah yang kau tak selesa dengan keluarga kami yang kau terhegeh hegeh nak call semua sedara kami apehal..eee aku sabar tau tak..kami semua sabar tapi kalau dah kau nak babitkan keluarga kami yang selama nie masa kau jadi bini abang aku tk pernah pula kau telefon sedara aku semua nie bila dah bercerai baru nak telefon semuanya apehal nie perempuan...jangan main kotor..kami x pernah usik keluarga kau jadi tak payah nak usik keluarga kami...pleaselah...

No comments:

Post a Comment