Thursday, September 1, 2011

RAYA 2011 AKU

    raya aku tahun nie meriah sangat yala balik kampung beraya dengan family dengan dia dan dia heheh tahun nie aku puas beraya rumah sedara mara n kawan kawan dan rumah si dia
     si dia dengan aku boleh lah makin ok kot hehehe mungkin waktu raya nie aku dengan dia boleh nak betulkan apa yang kurang dalam hubungan kami dan aku tahu aku sebenarnya sayangkan dia sebab tu aku masih bertahan dan cuba pertahankan huungan kami walaupun aku kadang kala dah putus asa dengan hubungan kami..sebab orang ketiga?entahlah boleh ke tunang orang dijadikan punca hubungan kami menjadi renggang ah aku dengan dia hanya kawan aku hormatkan dia sebagai tunang orang
   sekarang aku milik wan sepenuhnya.cinta aku hanya untuk wan dan setia aku hanya utk wan.putra mohd ridzwan

No comments:

Post a Comment