Friday, September 9, 2011

TENTANG DIA...

   dia lagi..kenapa aku terus dan terus bercerita tentang dia..siapa dia yang aku asyik nak cakap tentang dia..istimewa ke?ya dia tidak istimewa tetapi dia terlalu istimewa..istimewa sebab dia lah lelaki yang aku sakitkan hatinya..yang aku kecewakan hatinya..luluhkan hatinya..aku tinggalkan dia kerana aku tak matang..aku terlalu marah bila dia tak percayakan aku sebab aku di kl dia di perak..sebab sikap tak matang aku terus aku putuskan hubungan kami walaupun dia merayu..aku yang minta dia jangan ganggu aku.
   tapi sekarang aku dapat tahu dia akan bertunang..hati aku hancur...aku tak tahu kenapa?mungkin sebab aku masih cintakan dia..dia pula masih mengharapkan aku untuk menjadi kekasihnya semula tapi dia akan bertunang..sanggup ke aku nak rampas tunang orang lain yang sama jenis dengan aku..
   hati aku hancur saat pertunangan dia berlangsung..baru aku tahu betapa aku cintakan dia..baru aku sedar yang aku tak mahu kehilangan dia tapi aku harus lebih sedar yang dia bukan milik aku lagi..walaupun ikatan yang terjalin antara kami hnya ikatan persahabatn tapi kami tahu yang masing masing ada perasaan yang lain...persoalannya sampai bila ikatan persahabatan kami ini akan kekal..adakah ianya akan kekal sahabat atau.....bagaimana pula kalau satu hari nanti si dia akan mencintai tunangnya..adakah aku sudah bersedia untuk segala kemungkinan ini aghhh

No comments:

Post a Comment