Saturday, September 3, 2011

MEREKA.......

   mereka yang aku maksudkan adalah orang luar yang masuk ke dalam kehidupan aku..kawan kawan aku di sini yang sentiasa ada untuk aku faizah afifah,ayu,azie,ika dan nabihan..bila aku balik perak dengan dioranglah aku lepak bergelak ketawa cerita tentang zaman sekolah dulu memang best lah..merekalah kurnian allah yang sangat bermakna pada kehidupan aku
   lain pula ceritanya di kl..mereka yang aku maksudkan lagi ramai rina,aini,aziey,nurul,mie,fidi,nina,dan paling untung aku dapat dua orang kakak yang sangat giler sama mcm aku kak miza dan kak suzy heheh merekalah yang ada masa aku menangis,ketawa,marah n semua lah.
   aku dah anggap kak suzy n kak miza mcm kakak aku sendiri..serius aku happy dpt kenal mereka..aku boleh kongsi dengan mereka apa je sebab antara aku dengan mereka dah macam family..kalau aku jatuh mereka bagi aku semangat sampai aku bangun semula,kalau aku nangis mereka yang buat aku ketawa semula jadi aku akan sentiasa happy kalau ada MEREKA
    aku sayangkan persahabatan kita nie..aku sayangkan mereka n aku harap kalau aku takde satu ari nanti mereka nie akan terus bersahabat...

No comments:

Post a Comment