Tuesday, September 27, 2011

ntah lah

   hari nie aku dikejutkan dengan satu panggilan..panggilan private number..dari dulu lagi private number nie selalu call aku tapi bila aku jawab dia letak so aku anggap itu nombor yang saje nak kacau aku kan..tapi tadi time aku ada kelas dia call aku tapi aku tak leh nak jawab coz takot lecturer marah lah kan dah lah aku kelas praktikal tadi..so pas kelas aku tengok phone aku ada 12 missed calls..aku biar je lah nak call memang tak lah kan private number..dia call balik so aku angkat..dia diam terus letak..main2 pula..then dia call lagi..aku angkat kali nie dia tak letak tapi dia diam je..aku fikir lah dia nie byk kredit sgt ke call orang tak nak cakap..then dia bagi salam dan suara tu suara perempuan...aku pun jawablah salam dia


   aku tanya cari siapa..dia kata dia kenal aku dan aku pun kenal dia..dia kenalkan nama dia syafiqa..macam aku pernah dengar..tunang fazreen sambungnya lagi..aku rasa macam nak gugur jantung aku..perkara yang paling aku tak nak dah berlaku..mesti syafiqa call sebab aku dengan fazreen..aduh habis aku tapi bukan itu yang dia nak cakap..dia bukan nak marah aku..bukan gak nak serang aku tapi dia tanya aku bermacam soalan...kenapa dia tanya aku semua soalan tu..apa yang dia nak aku buat...tension aku 

No comments:

Post a Comment