Saturday, March 12, 2011

-ALL ABOUT MYSELF-


nama aku SITI FAZIANA ZAINUDDIN..aku anak bongsu dari 3 beradik aku ada dua hero yang jaga aku hahahah hero yang pertama abang sulung aku MOHD FAZIL ZAINUDDIN dan yang kedua MOHD FAIZUL ZAINUDDIN




aku dilahirkan di kelantan,,HOSPITAL USM KELANTAN



ayah aku orang perak mak aku pula orang singapura so macam mana aku boleh terlahir kat sini sebab ayah aku askar so dia banyak pindah tempat,,abang aku yang first lahir kat sarawak..aku dengan abang aku yang kedua tu lahir kat kelantan.



aku di lahirkan pada....
      






bintang saya


























aku sangat suka

aku akan menulis apa je yang aku suka tak kisah lah pasal aku ke family ke kawan kawan ke atau apa je yang berlaku kat sekeliling aku hahahah coz bagi aku menulis nie macam tenang je boleh buat kita rileks je..selain tu aku suka juga suka



tak kisah lah buku ke novel ke newspaper ke apa apa je lah asal kan aku boleh baca komik pun aku layan juga tau


sport yang aku suka




aku suka sangat sport nie sebab kita boleh pukul bola tennis dengan bulu tangkis tu sekuat hati kita hahahah kalau nak lagi best kita bayangkanlah muka orang yang kita benci tu mesti menang punya..




hobi aku 

aku memang suka dengar lagu tak kisah lah lagu apa semua aku layan asalkan boleh masuk kepala aku,,bosan kot hidup tanpa music kan,,,,


aku tak suka orang yang

paling aku benci,,depan cakap lain belakang cakap lain..


aku suka orang yang 

jujur sebab bagi aku jujur penting dalam perhubungan apalagi dalam persahabatan,ya aku tahu tak semua perkara kita boleh cakap jujur kan tapi kita boleh cuba cerita hal tu pada orang yang rapat dengan kita..


aku nie seorang yang

aku memang sempoi aku boleh berkawan dengan sapa je even baru kenal dia pun aku dah boleh jadikan dia kawan aku,,aku simple je,,,


favourite car aku

aku suka gila kereta nie aku tak tahu kenapa tapi aku suka tengok kira kereta idaman akulah hahahah


aku seorang yang pentingkan keluarga

aku tak kisah kalau orang nak cakap buruk sal aku tapi bukan family aku,,aku tak suka orang main mainkan family aku...itu aku


aku juga pentingkan persahabatan

bagi aku persahabatan penting sebab dengan kawan kawanlah kita kongsi masalah kita kalau kita tak sedia nak bagitau family kita ataupun family kita jauh tapi..siapa yang rapat dengan aku dan tahu perangai aku itulah bff aku


impian aku

tentulah aku nak berjaya dalam hidup tanya sesiapapun diorang akan cakap nak berjaya,,,inilah impian aku nak berjaya dalam apa yang aku lakukan







hidup kita tak lama,,singkat je dengan keadaan negara kita and negara luar dengan tak tentu cuacanya macam macam dah berlaku tsunami,gempar bumi haih dah macam kiamat kecil dah..so hidup kita memang singkat jadi pandai pandai lah kita nak buat baik ke jahat terpulanglah pada individu tu sendiri




PEACE!!!


                                                                                 -ana-















No comments:

Post a Comment