Saturday, March 12, 2011

-hard 2 forget about u-why??

tak sangkakan kamu lelaki yang pertama jumpa mak n ayah saya tapi kamu juga lelaki pertama yang tinggalkan saya sampai saya tak tahu apa salah saya,,,kamu minta putus pada saya macam tu je,,,kamu ingat saya apa...saya sayangkan kamu saya percayakan kamu tapi apa saya dapat....saya tak tahu apa yang buat kamu berubah hati tapi saya nak kamu tahu mengenali kamu adalah kenangan terindah,,saya masih ingat kamu cakap kamu nak sambung study di kuala lumpur supaya kamu boleh jaga saya,,saya juga masih ingat kamu tak kan biarkan mana mana lelaki rapat dengan saya kerana saya milik kamu...tapi sekarang apa?


perlu ke saya tulis semua yang pernah kamu ucapkan dulu,perlu ke saya ingatkan semua janji kamu dulu,,perlu ke saya bagitahu semua orang yang saya sakit sangat masa awak tinggalkan saya tanpa sebab,,saya menangis,,saya berkurung dalam bilik,sampai kesihatan saya terjejas sebab kamu,,,

yes saya bersyukur ada family yang memahami,,ada kawan kawan disekeliling saya dan saya harus LUPAKAN kamu walaupun sukar..hingga sekarang saya masih sayang kamu walaupun saya dah ada seseorang yang bagi saya mampu buat saya tersenyum lagi



















tinggal kenangan

No comments:

Post a Comment