Thursday, March 17, 2011

hari yang menggembirakan(aku,fidi and dayah)

   semalam adalah hari yang tension bagi aku sbb hah aku gaduh dgn dak bilik aku puncanya salah faham je so nak jadikan citer aku dgn dia nie masing2 sama je prangai kuat merajuk hahahahahah so buat bodoh je lah yala tgh panas kan aku biar je lah lagipun aku tahu perangai dia macam mana dua kali lima je dgn aku hahahah kami ada perangai yang sama so aku biar je lah hahahah 
    
    hari nie aku datang kolej nak jmpa dia kira nak pujuk lah hahahah kalah orang kapel beb tapi aku tak kisah coz bagi aku kalau aku da kawan dengan seseorang tak kisah lelaki atau perempuan kalau dia boleh ngam dgn aku and aku rasa dia bole jd kwn baik aku so aku akn anggp dia bff aku,,


   aku datang and jmpa dia then kami smbg mcm biasa dan kami pun ok heheheh kan aku ckp kami pnya perangai sama je hahahahah so kami nk luangkan masa brsama kami gi jalan2 kat bukit bintang hehehe kira nk release tension lah dari kul 2 ptg sampai kul 8 mlm bru kami balik wah mmg hilang semua tnsion aku mmg happy gila aku td 


  fidi thanks coz sudi teman aku jln2 and wat aku happy ari nie and utk dayah thanks coz jadi tour guide kami kan fidi hahahaha dayah guide kami dgn baik WALAUPUN hahahaha fhm2 je lah kan fidi heheh apapun thanks dayah coz bwk aku dgn fidi prgi semua tmpt yg kami nk prgi walaupun ko tgh sedih td tapi aku hrp ko happy and anggp ari nie kngn kita k..





 
HAHAH masa nie kami dah penat giler so rileks smbl snap gmbr pot ambl gmbr pon mmg TERBAIK 


rasa mcm nk tdo pon ada hahahah fidi jgn tdo ok nnti sush aku dgn dayah nk kejut


mmg happy pon 


peace ok !!!




            
dayah a.k.a tour guide kami hahahaha



   time untuk makan hahaah fidi mkn mmg x ingt dunia kan




hahahah satu ari yg memenatkan tapi happy coz aku mmg tension bila dpt kuar dgn fidi and dayah aku happy je hahaha thanks kawans heheheh....
   

No comments:

Post a Comment