Friday, March 11, 2011

hanyalah KAMU dihatiku

jumpa dia kat majlis kahwin sedara ayah aku hahahah nama dia wan tapi aku tulis one sbb dia satu satunya kat hati aku,,dia baik yala pada mulanya agak sukar aku nak terima dia sebab waktu tu aku baru je putus cinta then dengan masalah kesihatan aku yg tak barapa baik masa tu huhuhu so aku mnta masa untuk dia fikir dulu sebelum kapel dengan aku,,then dia kata dia tak kisah aku macam mana and dalam keadaan apapun dia akan tetap dengan aku mungkin betul kata kawan kawan aku yang aku patut bagi dia peluang

dia nie lain lah care gila pasal aku,,dia buat aku gembira je bila mesej dan bila call ada je yg dia buat aku ketawa,,mungkin dia memang untuk aku buat masa sekarang and kalau boleh sampai akhir nafas aku,,aku sayang KAMU ketat ketat hahahaahahah dia nie ada je cerita nak cerita kat aku kadang kadang sal family dia pasal kawan dia pasal diri dia memang best kenal dia

apa yang aku boleh cakap aku bahagia kenal KAMU,,kamu sudah buat aku tersenyum semula seriuslah aku memang tak nak bercinta lagi selepas aku putus cinta and masa aku tak sihat dulu yang aku perlukan sekarang adalah FAMILY and FRIENDS tapi KAMU muncul dan bagi saya semangat baru,,selepas FAMILY and FRIENDS,,,,,KAMU adalah orang penting yang berada di hati aku

hanyalah KAMU di hatiku
ONE dihatiku

1 comment: