Friday, March 4, 2011

TENSION hahahah

aku bahagia tapi aku juga sedih,,,,,knp??sebab aku ada seseorang yang boleh terima aku seadanya,,,yang boleh terima aku  _ _ _ _ _ yang sntiasa tnya aku ok ke x selain parents aku lah,,,nama dia ermmmm rahsia dululah heheheh dia mmg baik tapi biasalah aku nie kan degil and keras kepala tapi nasib baik dia fhm aku,,,kalau ikut mood aku nie cpt sgt berubah,,,ada masalah sikit je menangis heheheheh kenapa lah aku mcm nie
MY BF

                                                                  
                                                                     MY BFF

ermmm,,,kepada my bff  sory lah kalau aku nangis ari tu....just aku terkejut ingtkan ko nak balik terus,,,bengkak tau mata aku...merah lg...ko tahu aku mcm mana kan mudah sgt nangis,,,pape pon aku hrp ko x pergi,,,aku HARAP sgt

1 comment: