Friday, March 11, 2011

CUTE FIGHTS WITH MY BFF

 HAHAHAH macam mana lah aku boleh gaduh dengan ko kan kan padahal ko tu kawan baik aku,,kawan paling rapat dengan aku.... jawapan dia satu je sebab masa tu masing masing tengah tension,,ko dengan masalah family ko and aku pula tension bila ko cakap nak berhenti,,seriuslah aku tak pernah fikir kita akan gaduh macam nie bila fikir balik rasa macam nak tergelak pun ada.yala aku,ko and rina mana pernah ada masalah apa2....yala kalau aku ada masalah aku cerita kat ko and ko pula bagi aku semangat bila aku ada masalah,,rina pun ada masalah cerita kat ko,,so aku memang tak nak ko berhenti....


aku nak minta maaf kalau wat ko terasa or tak senang dengan perangai aku masa kita gaduh ari tu... ko tahu aku macam mana kan mudah menangis and mudah terasa,,masa tu pula ko macam asyik bad mood je aku jadi tensionlah macam ko nak jauhkan diri dari aku yala ko tu kawan aku kalau ko bukan kawan aku pun aku kisah coz aku memang macam nie,,,aku tak suka nak gaduh nie apa lagi dengan kawan baik aku sebab tu aku face to face dengan ko sebab aku tahu itu semua salah faham je,,and aku faham ko tak suka cerita masalah ko dekat orang lain.. aku minta maaf sebab push ko ari tu untuk cerita masalah ko kat aku..SORRY sgt


dulu kita berempat sekarang kita bertiga and aku memang tak nak jumlah tu makin kurang,,yes aku tak kisah menangis untuk seorang kawan sebab bagi aku persahabatan tu penting kalau rina ada masalah yang sama pun aku akan sedih coz korang kawan terbaik aku kat sini,,and aku lega sangat sangat bila ko dengan aku dah ok...


apapun aku minta maaf if aku kasar dengan ko ari tu,,kita kenal dah berapa lama and pernah ke ko tengok aku terasa dengan ko or marah ko macam ari tu..x pernah kan..aku tak tahu kenapa aku rasa ko lain sangat masa tu,dah lah aku tak nak ingat semua tu aku harap ko,aku,  rina and aini akan jadi SAHABAT AKU SELAMANYA......aku sayangkan PERSAHABATAN kita nie,,aku SAYANG korang




















































   

No comments:

Post a Comment