Tuesday, March 29, 2011

yang TERBAIK

    aku nk jadi yg terbaik.......untuk sapa??untuk semua org terutamanya untuk mak n abah aku hahahah yala mna ada anak yg tak nak jd yg terbaik tuk parents dia kan mcm tu gak aku
nk jadi yang terbaik nie tak susah and tak senang bg aku sush sbb yala aku kan remaja ikut kepala sndiri apa yg aku nk wat aku wat kan biasalah darah muda hahahah tapi smpai skrg jauh dgn family aku masih lagi fikir nk buat sesuatu aku msti ingt mak n abah aku yala kalau kita wat bnda yg tak betul mak ayah kita yg dpt mlu kan.

    senang bg aku sbb semuanya dah ada maksud aku parents kita bg apa yg kita nk,,hidup kita complete so sush ke nk jd yg terbaik tuk parents kita hahahah kita sama sama lah fikir,,,aku happy smpai umur aku yg nk masuk 19 thun nie aku masih dpt melihat mak n ayah aku,,kwn2 aku ada yg kehilangn ibu mahupun ayah lebih awl lg,,,x dpt aku bygkan hidup aku tnpa mak n abah aku.....

  so aku nk jd yg TERBAIK tuk mak n ayah aku supaya mereka bngga ada anak yg brnama SITI FAZIANA BT ZAINUDDIN heheheh peace
















    

No comments:

Post a Comment